Program


Tost Nasıl Yapılır

Posted in Eşlerin Hikayeleri tarafından csburada 20 Ekim 2008

karımla hızlı bir seks yaşantımız varbazde aşırıya kaçar aramızda başka erkekler hayal ederdik aramızda başka biri varmış gibi konuşur ve hayal ederek sevişirdik bende lafta kalacağını sanmıştım taki o güne kadar.marmarise kışın iş için gittik bi otele yerleştik akşam yemekte yan masada üç genç oturuyor ve karımı kesiyor eşimde onlara firikik veriyordu bir telefon geldi Tost Nasıl Yapılırve eşimi odaya bırakıp bir saatliğine biryere gittim.döndüğümde odamızdan sesler geliyor kapıyı açtım ve o manzara anlatılmaz yaşanır kızsammı ama olan olmuş karım iki erkeğin arasında tost üçüncü ağzında beni görünce duraksadılar devam etmelerini işaret ettim önce seyrettim boşaldım sonra katıldım öncelik bendeytidi tabii amına yerleştim ama boldu bide baktımki yerini aldığım yarrak kocaman ve kalın tabiiydi bollaşması sabaha kadar karımı çeşitli pozisyonlarda defalarca siktik helal olsun karıma dört erkeğide defalarca tatmin etti.sabah uyandığımda eşim yanımda bir yatakta beş kişiyiz eşimin her tarafı dölle dolu ve ayrıldık eşimin çok hoşuna gitmiş ama bidaha yapmama sözü verdi sözünü tutarsa ama belkide ben tutmam

3 Yanıt to 'Tost Nasıl Yapılır'

Subscribe to comments with RSS veya TrackBack to 'Tost Nasıl Yapılır'.

  1. can ve canan said,

    Slm Biz evli çiftiz ve evli çift arıyoruz ..eş degişmeli .vs..
    Sadece evli olanlar ve bizim gibi düşünenler eklesin..
    can_canan_evli_cift@hotmail.com

  2. gfd said,

    süper kadın

  3. enderaynaci said,

    istanbuldan eşini paylaşmak ve izlemek isteyen çiftler bayanlar arayın tanısalım 0507 112 51 21


Bir Cevap Yazın

