Program


Muhtesem Yakisikli Beni Sikti

Posted in Üniversiteli Kızlar tarafından csburada 20 Ekim 2008

Benim ismim gamze. acayip güzel bi kizim. uzun sari saçlarim var ve dolgun memelerim var. su na kadar bakireydim. neyseo gün sinifa süper bi çocuk gelmisti onunla tanismak için can atiyordum.sarisin çok yakisikliydi.bende ogün etüde kalmistim oda yeni geldigi için okulu merak edip oda kalmisti. neyse etütde bitmisti. ben tuvalete saçlarim nasil diye bi kontrole gitistim. tam sinfa dönerken anil (yakisli çocuk) beni kolundan tuttu tahtaya yapistirdi ve beni dodaklarimi koparircasina öptü ben karsi gelmek istedim ama yapamadim çünkü bende zevk aliyordum .yavasça gösülerime dokunmaya basladi ve bir anda gömlegimi çikardi dolgun gögüslerimi yalamaya basladi. ben siraya uzandim yavasça asagiya . Muhtesem Yakisikli Beni Siktidogru inmeye basladi. ben o izin vermeden sikini elime aldim ve SIK BENI dedim oda bana merak etme unutamiyacagin biran yasaticam sana bebegim dedi.sikini yaldim bosalacagini anladim ve içime bosal dedim beni itti ilk önce diliyle sikmeye basladi.daha sonra parmakladi. ben inliyordum oda çok zevk aliyordu sikiniin basini biraz soktu ve benim inlemelrim artti hadi sok diye bagirdim o bi kökledi sikini ben bir çiglik attim !!daha sonra çook zevk almaya basladim gitgellere beasladi sokup çikardive sonunda bosaldi ona yetmedi seni arkadan sikicem dedi ve beni domaltti ben bisi demedim ilk kremlemek istedim ama o kabul etmedi bir soktu .

Bir Yanıt to 'Muhtesem Yakisikli Beni Sikti'

Subscribe to comments with RSS veya TrackBack to 'Muhtesem Yakisikli Beni Sikti'.

  1. doyumsuz said,

    SLM BEN İZMİRDEN RECEP 26 YAŞINDAYIM SEKSİ ÇOK SEVİYORUM HERYAŞTAN REEL GÖRÜŞME ENGELİ OLMAYAN EVLİ DUL BEKAR BAYANLARDAN MSN ADRESİME MSJ LARINI BEKLİYORUM recep_35.5karakartal@hotmail.com


Bir Cevap Yazın

