Program


Karımı ilk kez

Posted in Eşlerin Hikayeleri tarafından csburada 20 Ekim 2008

Dış kapının otomatiğine basarak açtı. Bende kalktım ve karımın yanıma geldim. Ayak sesleri iyice yaklaşmıştı ve merdivenlerde uzun boylu, esmer bir erkek belirdi. Kapıyı iyice aralayarak hemen içeri aldım. Kibar bir şekilde “İyi akşamlar” diledin. Bende sıcak bir “merhaba” ile karşılık verdim. El sıkıştık ve karım geldi yanımıza. Bir an göz göze bakıştınız. İkinizde ne yapacağını bilmiyor, baştan aşağı birbirinizi süzüyordunuz. İlk harakete geçen ebru oldu, senin kollarına atılarak “Hoş geldin” diyerek boynuna sarıldı. Ben çatlamak üzere gerilmiştim. Yinede belli etmemeye çalışıyordum. Sikimde anında ereksiyon olmuştu. Sen “Hoş bulduk” diyerek karımı yanaklarından öptün. Misafirimizi salona aldık. Rahatlatıcı birkaç fasıl konuşmadan sonra yemeğe oturduk. Karımın hazırladığı yemekleri afiyetle hep beraber yedik. Ortadaki gerginlik biraz kaybolmuştu. Karım sana gülücükler saçıyor, cilveler yapıyordu. Karımı ilk kezDış kapının otomatiğine basarak açtı. Bende kalktım ve karımın yanıma geldim. Ayak sesleri iyice yaklaşmıştı ve merdivenlerde uzun boylu, esmer bir erkek belirdi. Kapıyı iyice aralayarak hemen içeri aldım. Kibar bir şekilde “İyi akşamlar” diledin. Bende sıcak bir “merhaba” ile karşılık verdim. El sıkıştık ve karım geldi yanımıza. Bir an göz göze bakıştınız. İkinizde ne yapacağını bilmiyor, baştan aşağı birbirinizi süzüyordunuz. İlk harakete geçen ebru oldu, senin kollarına atılarak “Hoş geldin” diyerek boynuna sarıldı. Ben çatlamak üzere gerilmiştim. Yinede belli etmemeye çalışıyordum. Sikimde anında ereksiyon olmuştu. Sen “Hoş bulduk” diyerek karımı yanaklarından öptün. Misafirimizi salona aldık. Rahatlatıcı birkaç fasıl konuşmadan sonra yemeğe oturduk. Karımın hazırladığı yemekleri afiyetle hep beraber yedik. Ortadaki gerginlik biraz kaybolmuştu. Karım sana gülücükler saçıyor, cilveler yapıyordu. Karım “Nasıl buldun beni?” diye sana sordu.”Çok güzelsin” diye kibar bir şekilde cevap verdin. Sana içinde bulunduğumuz durumu tekrar açıklamamız gerektiğini düşündüm. Ve baştan sona her şeyi, aylardır bebeğimi sırf bu günlere hazırlamak için sikmediğimi, ebrumuza karşı nazik olman gerektiğini çünkü amının çok dar olduğunu karımın da desteği ile sana anlattım. Bunun aramızda ölene kadar gidecek bir sır olmasını ve sana çok güvendiğimizden bahsettik. “Merak etmeyin, sizi ve içinde bulunduğunuz durumu anlıyorum. Bana her konuda güvenebilirsiniz” dediğin zaman rahatladım. Biraz sonra Ebru masayı toplayarak slow bir müzik koydu. Sonra seni ellerinden tutarak “Hadi gel sevgilim dans edelim” dedi. Sen hala ikircikliydin. Zaman zaman benim gibi sende kızarıp, bozarıyor, rahat hareket edemiyordun. Elbetteki bu normal ve olması gereken bir davranıştı. En uygar toplumlarda bile böylesine bir tepki gayet normaldi. Karım ellerini senin boynuna sımsıkı dolamış, gözlerini kapamış, başını göğsüne yaslamıştı. Sende karımı belinden tutmuş, arada ufacık bir mesafe bırakarak, aylar sonra nihayet sahip olduğun bu anın tadını çıkarmaya kendini adamıştın. Parça her bittiğinde tekrar başa dönüyor ve bu dans sahnesi benim için erotik bir gösteriye dönüşüyordu.

İkinizinde birbirinizden etkilendiği gün gibi ortadaydı, ebrunun sikilmeye nasıl hasret kaldığını ilk kez o an tam olarak anlayabilmiştim. Senin sikin pantolonunun altında kazık gibi olmuş, yavaş yavaş karıma sürtünmeye başlamıştın. Karımız kulağına birşeyler fısıldıyor, kendisini sana iyice bastırıyordu. Yaşananlar sanki bir tv filmi gibiydi benim için. Gerçekliğine bir türlü inanamıyordum. Ebru elini sikine doğru uzatarak okşamaya başladı. Pantolonunun üzerinden sımsıkı kavradığı siki zevkle sıvazlıyordu. Sense karımın çıplak omuzlarını ve boynunu öpmeye, ısırmaya başladın. Ellerini karımın kalçalarında dolaştırıyordun, avuçlarının içinde eziyor, sıkıyor, iki elinle kalçalarını ayırıp karımı sikine doğru bastırıyordun. Bende elimi pantolonumun içine sokmuş sikimi okşamaya başlamıştım. Sürtüşme faslı bitmişti. Yan tarafımdaki geniş koltuğa ikiniz yanyana oturdunuz. Karım çeneni elleriyle yakaladı ve dudaklarını kanatırcasına emmeye başladı. İhtirasla birbirinizi öpüyordunuz. Elini aşağı kaydırarak senin sikini tekrar yakaladı ve, sertliğini ve kalınlığını hissederek titredi. Senin ellerin de özgürce hareket etmeye başlamışdı, yakaladığın her yeri zevkle sıkıyor, okşuyordun. Ellerini tekrar karımın kalçalarına götürdün ve kilodunun arasından karımın ıslak amcığına dokundun. Karım “Oooh, seni çok istiyorum aşkım, senin olmak istiyorum sevgilim. Ayların acısını çıkart benden aşkım, bu gece bizim gecemiz.” diyerek arzularını dile getiriyordu. Senin fermuarını açarak sikini dışarı çıkardı. Çelik gibi sertleşmiş yarrağın vücuduna paralel olarak dikilmişti. Karım elleriyle okşadığı sikine özel bir itina gösteriyordu. Sanki onu hiç incitmek istemez gibi davranıyor, kalın sikini aşağı yukarı sıvazlıyor, kafasına biriken damlaları parmağıyla dağıtıyor ve sikini tamamen kaygan hale getiriyordu. Ben artık dayanamıyorum, “hadi karıcığım yatağımıza gidelim” diyorum size, sikimi heyecanla sıvazlayarak “senin karımı kendi yatağımızda sikmeni hep hayal etmiştik” diye, sana adeta yalvarıyorum. Ayağa kalkıp, üstünüzü düzeltiyorsunuz, sonra bebeğimizle sarılarak yatak odasına doğru ilerliyorsunuz, ben sizin arkanızdayım. Sen yatağa oturuyorsun bense hemen yanı başınız daki koltuğa, ebru senin gözlerinin içine bakarak soyunuyor. Şimdi karşında çırılçıplak, minyon; heyecan, korku ve zevkten tit tir titreyen çok güzel bir kadın var. Güzel kadın ve kocası senin söylediklerine tamamen uyuyorlar uysalca, tüm kontrol sende artık. Yataga boylu boyunca uzanıyorsun, ebruyu çağırıyorsun, bebeğimiz gelip göğsüne oturuyor şimdi, benim heyecandan dilim damağım kurumuş durumda, ebru bal tatlısı amını ağzına veriyor, sen büyük bir açlıkla karımı yalıyorsun şimdi, birden kemerinin çözüldüğünü hissediyorsun, bebeğimiz öyle bir amını ağzına vermişti ki, pantolonunu benim çıkardığımı bile göremiyorsun, emmeye devam ediyorsun karımızı, bu seferde külotunun aşağıya indiğini hissediyorsun, ben külodunu da çıkarınca ebru ağzından aşağıya doğru amını kaydırmaya başlıyor, bu arada yarrağının kocası tarafından ebrunun amına sürtündüğünü hissediyorsun, bense çıldırmak üzereyim, elimde kalın ve semsert bi yarak, onu karımın daracık amına sürtüyorum, ebrunun amı sırılsıklam, benim tuttuğum yarrağının üzerine ebru yavaş yavaş oturmaya başladı, ama bebeğimiz aylardır sikilmediği için o kadar dardı ki ve senin sikini başı o kadar kalındı ki içine alamadı önce, o zaman sen karımızı sikinin üstüne oturttun ve o senin kalın sikini üstünde boylu boyunca içine almadan gidip gelmeye başladı, adeta sikini am sularıyla yağlıyor gibiydi bebeğim, sen beni tekrar koltuğuma gönderdin, hastası olduğun kalçalarından iki elinle hırsla tuttun bebeğimizi, sen sikini sürttükçe karımın amcığı ikiye ayrılıyor, senin sikinden sızan döl damlaları bebeğimin am sularına karışıyordu. Artık benimde sabrım kalmamıştı. Bende içimden “hadi sok artık, geçir artık, inleterek sik” gibi laflar söylüyordum. Önce sikinin kocaman kafasını deliğine dayadın. Karım ayların açlığıyla yarrağını amcığıyla emmeye başladı. Karımızın amı tamamen esniyor, kalın yarak yuvasını bulmuş gibi santim santim içine doğru kayıyordu. Sanki sen kendini iteklemiyordun da, karım seni içine çekiyor gibiydi. “Evet aşkım ooohh, harikasın sevgilim. Seni içimde hissetmek çok güzel. Bak işte seninim artık, bak nasıl yanıyor amım hissediyormusun sevgilim? Seni nasıl arzuluyor.” Karım bir yandan bunları söylüyor bir yandan belini kıvırtarak sikini içinde tamamen hissetmeye çalışıyordu. Sen artık tempoyu arttırmıştın ve sert darbelerle karımın amına sokup çıkartıyordun. Artık O gerçekten KARIMIZ olmuştu. Olay tam karşımda cereyan ediyordu ve görüntü oldukça netti. Karımın seninle bu kadar ihtiraslı sevişmesi beni kıskançlığın en şiddetlisine götürmüştü ama bu kadar istekli olmasının sebebi zaten bendim, aylardır onu sikmeyip sadece yalayarak senin sikine hazırlamıştım. Bir müddet sonra pozisyon değiştirdiniz, sen yatağın kenarında oturur pozisyondayken, bebeğim senin üzerine ata biner gibi yüzyüze gelecek şekilde oturmuştu. Amına yerleştirdiğin sikin üzerinde zıp zıp zıplıyor, sense büyük bir hırsla taşaklarına kadar sokuyordun karıma. Ebru kıvrak bel hareketleriyle aylardır ilk kez hemde bu kadar güzel sikilmenin tadını çıkartıyordu, bir yandan da sanki bana seyrettirmenin mutluluğunu yaşıyordu. Ellerinle karımın kalçalarını ayırıyordun, karımsa güzel göt deliğini bana sunar gibi dışarı çıkarıyordu, karımın küçük ama diri göğüslerini emiyordun. O anda karımın güzel göt deliğini yalamak için inanılmaz bir istek duydum. Bu benim karımdı ve bunu yapmamam için bir sebep yoktu. Yerimden kalkarak karımın arkasına geçtim ve dudaklarımı göt deliğine yapıştırarak vantuz gibi emmeye başladım. Karım tek elini arkasına atarak beni saçlarımdan yakaladı. Hem yarrağına oturup kalkıyor, bir yandan da saçlarımı yolarcasına çekerek yüzümü güzel götüne sürtüyordu. “Yala canım kocacığım. Karının sikildiğini görmek hoşuna gidiyor değil mi?” diye inliyordu, sende artık iyice hızlanmıştın, karımı ince belinden sımsıkı kavramış, sanki bir piston gibi sikini sokup çıkartıyordun. güzümün önünde gerçekleşen bu sahne karşısında kendimi tutamadım. O kadar dolmuştum ki patlamam müthiş oldu. Menilerimi havai fişek gibi fışkırtmaya başladım. Sikim etkisinden bir şey kaybetmemiş hala çelik gibi sert duruyordu. Yeniden koltuğa oturdum. Karım Allah bilir kaç kez orgazmı yaşamıştı. Fakat sen hala boşalmamıştın, karımızı memnun etmek için enerjini saklıyordun. Biraz önce yaladığım karımın arka deliğine orta parmağını sokmuş, içinde oynatarak esnetiyordun şimdi. Telefondaki seks muhabbetlerimiz aklıma geldi, karımın götünü sikmey
i ne kadar çok istediğini o kadar iyi biliyordum ki, onun götünü sikmeden asla bırakmayacaktın. Karım inlemelerini arttırmış, hırsla dudaklarını öpüp, kanatırcasına emmeye başlamıştı. karımız kucağında içinden çıkmadan ayağa kalktın. Karımız kollarını sımsıkı boynuna dolamış, sense kalçalarından kavrayarak karımı sikinin üzerine oturtup kaldırıyordun. Biraz sonra ebrumuzu yüz üstü yatağa yatırdın. Masum bebek gibi karıcığım şimdi iyice domalmış güzel götünü geriye doğru çıkartarak sana sunmuştu. Ben bunları izlerken zevkten aklımı kaçırmak üzereydim. O sırada sen karımın kalçalarını öpüyordun, arada da ellerin ile onları ayırıp aralarını yalıyordun. Karımın nasıl zevk almaya başladığını gördükçe bende boşalacak gibi oluyordum. Benim için her şey olağanüstüydü. Karım o anda içgüdüsel olarak harika bir şey yaptı ve sana öyle güzel domaldı ki, götünün deliğini senin ağzına yapıştırdı. Nihayet emiyordun işte artık karımın götünü, sana bunun için söz vermemiş miydim? Karım seni götüyle emziriyordu işte söz verdiğim gibi. Karısı götünden böyle emilen hiç bir erkek onu seyrederken kendini daha fazla tutamaz, ben de sizi seyrederken boşalmakta gecikmedim. Sense kontrolü ve hakimiyeti asla bırakmıyordun, sikini karımın amına sürtüyordun şimdi, amından sızan sıvıları göt deliğine iyice yediriyor, ellerinle kalçalarını ovuşturuyordun bebeğimizin. Avuçlarının arasına alıp sıktığın kalçaları kıpkırmızı kesilmişti. Tekrar amına girdin bebeğimizin. Sert darbeler vurarak, taşaklarına kadar karıma geçirmeye başladın yine zevkten gözü dönmüş halde bu sefer. Ebru şiddetle sarsılıyor, ah lar oh lar arasında diri göğüsleri sağa sola savruluyordu. Her giriş çıkışında saçlarını sağa sola savuruyor , inliyordu. Ama dedim ya zavallı minyon karımın kaçarı yoktu, o kocaman yarak götünü de sikecekti, bunu ne çok istediğini en iyi ben biliyordum, ama çok yakında o da anlayacaktı. Tek parmağını karımın götüne sokup çıkartıyordun artık, tükürüğünle ıslatıyor, arka deliğini iyice alıştırıyordun. Karımın göt deliğinin aşırı dar olduğunu sende çok iyi biliyordun, onu götten sikerken çok yavaş ve ustaca hareket etmeni rica etmiştim senden kaç kez. Sikini karıcığımın amından çıkardın. Pürüzsüz ve kocaman başını karımın göt deliğine dayadın. Bir müddet yavaşça iteledin. Yavaşça esneyen karımın göt deliği misafirini içeri buyur etti. Alıştıra alıştıra soktuğun sikin büyük bir ustalıkla milim milim ilerliyordu karıcığımın götünde, nihayet dibini buldun. Ağır ağır sikmeye başladın. Ebrunun inlemeleri inanılmaz boyutlara çıkmıştı. O dudaklarını zevk ve acıdan ısırırken sen tempoyu arttırdın. Ebrunun üzerine ata biner gibi binmiş, belinden tutarak seri ve geniş aralıklarla karımı sikiyordun. Biraz sonra ikinizde kasılmaya başladınız. Karıcığımın, ebrumun, canım bebeğimizin götündeki sikin şişmiş, nabız gibi atarak döllerini karımın içine akıtıyordun. Karımda aralıklarla götünü kasıyor ve tüm döllerini vantuz gibi içine çekiyordu. Kaçırılmaması gereken bu görüntü karşısında ben sikime bile dokunmadan bir kez daha boşalmıştım. Ebrunun içinden çıkarak yanına uzandın. Karımın güzel götünden sızan döller amından süzülerek akmaya başlamıştı. Karımın döl bulaşığı haline gelmiş deliklerinin görüntüsü sikimin inmesini engellemişti. Yapmak istediğim harika bir şey vardı. bunu seninle bir çok kez konuşmuştuk. karımızı bu şekilde, amı ve götü sikilmişken yalamalıydım. Belki de hayatımın en güzel ikramı onun tatlı amından süzülen bu döller olacaktı. Yerimden kalkarak karımın bacak arasına uzandım. Ve içimdeki bütün şehvetimle onu yalamaya başladım. Ebru belini kıvırmaya başlamış güzel deliklerini dudaklarıma sürtüyordu, bir yandan da senin sikini okşayarak dudaklarından öpüyordu. Bir an karımla göz göze geldik, bebek gibi güzel karım döl ve terden vıcık vıcık haldeydi. Karım, “bak, arkadaşın beni nasıl sikti, gördün işte!” der gibi muzip muzip bana bakıyordu. evet dostlar bu anlattıgım yüzdeyüz yasanmıstır. ömer’i bir daha görmedik, önce kendimizi cok suclu hissettik, ama sonra karımla birlikte bu yasadigimizin inanilmaz guzel olduguna karar verdik. bu anlattigim olayi gecen yil yasadik. mailimiz ebru69can@hotmail.com . kimbilir belki bu yaz da karıma bir sikici daha buluruz…

4 Yanıt to 'Karımı ilk kez'

Subscribe to comments with RSS veya TrackBack to 'Karımı ilk kez'.

  1. can ve canan said,

    Slm Biz evli çiftiz ve evli çift arıyoruz ..eş degişmeli .vs..
    Sadece evli olanlar ve bizim gibi düşünenler eklesin..
    can_canan_evli_cift@hotmail.com

  2. kenan said,

    mrb kenan ben istanbuldan 34 yasında doyunsuz beyım çiftler tek bayanlar arayın lutfen 0555 320 46 74

  3. Tarik said,

    Muts

  4. enderaynaci said,

    merhabalar ender ben istanbuldan eşini paylaşmak ve siktirmek isteyen çiftler bayanlar arayın tanısalım 507 112 51 21


Bir Cevap Yazın

