Program


Eşimle Geçirdiğim En Ateşli Tatil

Posted in Eşlerin Hikayeleri tarafından csburada 20 Ekim 2008

Eşim benim vazgeçemediğim, insancıl, saygılı, ev hanımı, iş kadını, seksi, güzelmi güzel bir kraliçedir. 11 yıllık evliliğim boyunca her çift gibi bizimde çeşitli kavgalarımız oldu elbette ama yıllar bize farklı bir olgunluk ve uyum kazandırdı. Yurt dışındaki uzun süreli görevimi bitirip evime dönmüştüm. Eşimi ve Egenin inci sahillerini çok özlemiştim. Dışarıdayken özgür olmama rağmen ben eşimi düşünerek tatmin oluyor, hatta bu zamanlarda fantezilerimi abartarak cinsel ilişkimiz içerisine başka erkekleri de dahil ediyordum. Bu kişiler güvenilir, kibar, sekse susamış ve iri penisli beylerdi. Bu tanıma uyan Haydar isminde bir arkadaşım da zaman zaman fantezilerim içerisinde bize katılıyor, eşimi birlikte mutluluğa ulaştırıyorduk. Bu düşüncelerimi eşimde biliyor ancak daha sonrasını düşündüğünden olsa gerek “tanıdık biriyle yapmam” diyordu.Döndükten sonra ilk iş olarak tatile çıktık ve soluğu sahilde aldık. Eşim bugüne kadarki en seksi bikinisini giymiş ve muhteşem görünüyordu. Mevsim biraz geç olduğu için plajda kimseler yoktu. Biralarımızı yudumlarken aklıma yine hınzırlık gelmişti ve eşimin üstünü çıkardım. Öpüşüyor, koklaşıyorduk eşimle… Eşimle Geçirdiğim En Ateşli TatilBir süre sonra uzaktan bir erkeğin geldiğini görmüştüm. Adam inat yapar gibi yakınımıza gelip hasırını serdi ve güneşlenmeye başladı. Arada bir göz ucu ile bize baktığını hissediyordum. İlk başlarda rahatsız etsede sonradan hoşuma gitmeye başlamıştı eşime bakan gözler. Bir ara denize girdi oldukça iyi bir yüzücüydü. Eşim yüzükoyun yatıyordu ben bu esnada eşiminde dikkatini adama çekmiş “ne güzel yüzüyor” filan diyordum. Daha sonra denizden çıkıp kurulandı ve yanımıza geldi, kibar bir ses tonuyla açıklamada yaparak “çakmağımı evde unutmuşum, ateşinizi alabilirmiyim” dedi. Bir iki kere daha gelip gidince sohbet etmeye başladık. Yazlığı filan varmış vs. vs. Biz denize gireceğimizde eşim kalktı ve güzel göğüslerini sergileyerek üstünü giydi. Bu sırada adamın (Zeki) gözleri yine bizdeydi.Deniz topuyla oynarken eşim topu fazla uzağa attı ve yetişemedim. Zeki yakınlarımızda yüzüyordu. Hemen jet gibi topa doğru yüzmeye başladı topu yakalamıştı. Geri getirip eşime verdi Verirken de el ele temasları olmuştu suyun içerisinde yakınlaşabilmek için. Çıkıp kurulandık ve Zeki tekrar ateş almaya gelmişti. Kendisine bira ikram ettim. Kabul edip yanımıza oturdu. Sohbet sohbeti açmış biralar tükenmişti. Bu iş bana düşer diyerek siz takılın bira alıp geleceğim dedim. Döndüğümde bizimkiler samimiyeti arttırmış yüzmeye başlamışlardı bile. Kıskanmadım dersem yalan olur ama hoşumada gitmişti. Daha sonra bende serinlemek için onlara katıldım. Eşim çok mutlu görünüyordu. Çıktık biralarımızı içmeye başladık. Eşim güneşlenirken yine bikinisinin üst kopçasını açtım aklım fikrim başka yerdeydi aslında. Rahat tavırlarımızdan bunu Zeki’de anlamış olsa gerekti. Kalkarken evimize mangal partisine davet ettik Zeki’yi. Eşim beni çok mutlu etmişti, beni davranışlarıyla şaşırtıyordu. Zeki ise hımmm diyerek teklifimizi kabul etti. 30 yaşında evli bir insanmış. Eşiyle sorunları olduğu için tek başına tatildeymiş baya bi dertleştik mangal başında. Masaya döndüğümde muhteşem bir menü hazırlamış olan karıcım en seksi kıyafeti ile gecenin yıldızıydı.

Sohbet ilerledikçe samimiyetimiz artmış ve eşimle Zeki dansa kalkmışlardı. İçtiğimiz alkolünde etkisiyle birbirlerine yapışmış, başları birbirinin omzunda ve elleri kalçalarını okşayarak dans ediyorlardı. Çok tahrik edici bu görüntüler beni baştan çıkarmıştı iyice. Eşim aradığı kişiyi bulmuş gibi rahat ve mutluydu. Bir ara tuvalete gitmek istedi Zeki. Eşimde yolu göstereyim diyerek içeri geçtiler. Ben masada oturuyor dönmelerini bekliyordum ama meğerse onlar dayanamayarak muhabbete başlamışlardı bile. Yatak odasına geçmişler, eşim adamın penisini sömürüyordu adeta. Bensiz başlamışsınız diyerek daldım bende odaya. Görüntü muhteşemdi. Eşim ağzını mükemmel kullanır ve Zekiyi delirtiyordu. Bende dayanamayarak eşimi soymaya başladım. Zeki yatakta sırt üstü uzanmış, eşim onun bacak arasında yerini alarak domalmış ve muhteşem görüntüsü ile karşımdaydı. Daha fazla dayanamayarak aletimi içine geçiriverdim. Zevkten vıcık vıcık olmuş amında gidip gelmeye başladığımda eşim inleyerek Zekinin aletini ağzına almaya devam ediyor seslerimize onun inleme şarkılarıda karışıyordu. Çok fazla dayanamayan Zeki karımın ağzına doğru boşalmaya başlamıştı. Yüzü gözü spermlerle kaplanan karımı kendime çekip öpmeye başladım. Yıllardır fantezilerimi süsleyen bir şeyi gerçekleştiriyorduk çok mutluydum. Bende dayanamayarak karımın beni becerin diyen arka deliğine doğru ve sırtına boşalmaya başladım. Artık Zeki’de yoldan çıkmıştı ve spermleride yalayarak eşimin arkasını dilliyordu. Çok tahrik edici bir manzaramız vardı. Arkalarına geçmiş bu seksi anları resimliyordum. Karım erkeğinin altında inlerken bende yatağa uzandım ve onu üstüme çektim. Şimdi zevkten sulanmış amını ben sikerken arka deliğinide yeni sevgilisine veriyordu girip çıktığım anlarda bir başka sertliği hissetmek banada büyük keyif veriyordu açıkçası…Bir süre bu pozisyonda sikiştikten sonra ben yerimi arkadaşıma verirken arka deliğine geçirdim hızlıca. Canı yanmış olsada karım aldığı zevkle kudurmaya devam ediyordu. En son çok düşlediğim bir pozisyonda eşim Zeki’nin üstünde gidip gelirken ben ayakta penisimi ağzına sokup çıkarmaya başladım. Bu pozisyonda boşalmak istiyordum. Zaten çok fazla sürmedi çılgınlar gibi yüzüne doğru fışkırmaya başladım. Eşimde ziyan etmeden yutmaya …Ardından Zeki de dayanamayacağını söyleyerek karımın içinden çıktı ve taş gibi olmuş sikiyle karımın arka deliğine boşaltmaya başladı. O gece üç kişi birbirimize sarılarak uyuduk. Sabah Zeki karımı bir posta daha becerdi gözlerimin önünde. Artık çok mutluyum, eşimi çok seviyorum.

3 Yanıt to 'Eşimle Geçirdiğim En Ateşli Tatil'

Subscribe to comments with RSS veya TrackBack to 'Eşimle Geçirdiğim En Ateşli Tatil'.

  1. can ve canan said,

    Slm Biz evli çiftiz ve evli çift arıyoruz ..eş degişmeli .vs..
    Sadece evli olanlar ve bizim gibi düşünenler eklesin..
    can_canan_evli_cift@hotmail.com

  2. Ahmet said,

    Slm Ahmet ben 30 yasindayim esinizle tl de degisik bi fantazi yasamak istemezmisiniz eger isterseniz tf 0532 137 09 96 arayin sizde esinizde bende zevkten ucalim

  3. enderaynaci said,

    istanbuldan eşini paylaşmak ve izlemek isteyen çiftler bayanlar arayın tanısalım 0507 112 51 21


Bir Cevap Yazın

