Program


Ah İnternet, Sen de Olmasan…..

Posted in Üniversiteli Kızlar tarafından csburada 20 Ekim 2008

Merhaba, ben Demir. Üniversite son sınıf öğrencisiyim. Sizlere başımdan geçen ilginç bir olayı anlatmak istiyorum. 2 hafta önce gece saat 1 civarı tez konumla ilgili kaynak bulmak için internette geziniyordum. Birden malum program netten telefonla konuşur gibi konuşabiliyorsunuzya hani, işte onun vasıtasıyla telefonum çaldı. Önce reddettim ama sonra ‘’sana ninni söyleyecektik . Niye kapattın” şeklinde dikkat çekici chat mesajı gelince onları ben aramaya karar verdim. Açtıklarında kulaklarıma inanamadım 2 kız bana gece bir buçukta ninni söylüyorlardı.Gerçekten çok şaşırmıştım ama bir    o kadarda hoşuma gitmişti. Gece 3 e kadar sohbet ettik.Tabi ki sohbetimizin konusu sexti. Muhabbet “senin ki kaç santim, haftada    kaç kere otuzbir çekiyorsun, en sevdiğin pozisyon hangisi, üstünde ne var “ şeklinde çok hareketli bir şekilde gidiyordu.Gerçekten çok meraklı kızlar olan canan , ist üniv. , gizem ise mimar Sinan üniv. 2.sınıf öğrencisiydiler. İkisi de grup sex ten çok hoşlanıyorlarmış. Özellikle canan sandwich pozisyonuna bayıldığını söyledi. 2 kızı birden sabahlara kadar delice siktim…..Gizem ise gülerek “ben maalesef o seviye ye gelemedim aynı anda    önüme ve arkama alamıyorum sadece vajinama alabiliyorum gizem uçmuş oğlum hayvanlar gibi düzüşüyor, orgazımdan geberiyor seviştiği gecelerde çığlıklarından uyuyamıyorum getirdiği herifler bunu feci beceriyorlar, arkasına bişey olacak diye ödüm kopuyor valla demir, gerçi krem kullanıyor ama yine de    onun için endişeleniyorum “ diye bana dert yanarken araya canan girdi “ Orgazmdan geberdiğim için kıskanma kızım sen anüsüme bişey olacak diye korkacaksın diye ben zevkimden feragat edemem, anal sex te 2 kat orgazm oluyorum,sen bide 2 erkeğin aynı anda deliklerini    doldurduğunu düşün, neler kaçırdığını bilmiyosun kızım” diyordu.Canan’ın ses tonundan sex ten gerçekten çok zevk aldığını anlayabiliyordum. Bu lafların üzerine gizem’in üzüldüğünü düşünerek direkt olarak gizem’e “ bu gece anal sex i denemek ister misin ,krem de varmış bende tecrübeliyim    korkma çok zevk alacaksın, canan da isterse bizi izleyebilir,hep o mu 2 kat orgazm olacak biraz da o kenarda dursun” dedim gülerek.Canan “bana uyar en iyi arkadaşım için her şeyi yaparım” dedi. gizem ise tereddütlüydü.”şeyyy, bilmem ki, ya boşver bu gece kalsın..” Canan ile birlikte biraz dil döktükten sonra gizem’i ikna etmeyi başardık. Canan”dan adresi aldım bana arabayla 10 dk uzaklıktaydılar. Eve vardığımda üstünde gecelikle kapıyı canan açtı.”Bu kız .    harbiden aşmış belli” diye düşündüm içimden çünkü altında çok seksi kırmızı bir tanga vardı üstünde ise hiçbirşey yoktu. Göğüsleri büyük değildi ama meme uçları sivriydi ve beni müthiş azdırıyordu.Gizem nerde?    Diye sormama kalmadan yatak odasına gelmiştik.

Gizem ordaydı, yatakta masum bir şekilde beyaz iç çamaşırlarıyla beni bekliyordu. “ Düşündüğüm kadar    varmışsın” dedi sexi bir ses tonuyla. Ben ise güzelliği karşısında biraz afallamıştım,bu kadar hoş bir kız beklemiyordum. “ Sen de    çok güzel bir kızsın gerçekten” diyebildim biraz boğuk bir sesle. Canan araya girerek “ romantik prensliğin sırası değil oğlum, ikimizide    hayvan gibi düzeceksin bu gece seni boşuna çağırmadık heralde” dedi. .    “ merak etme güzelim gizem’i anal seksle tanıştırdıktan sonra seni sabaha kadar her pozisyonda sikeceğim ama öncelik gizem de” dedim. Bu sözlerim gizem ‘in çok hoşuna gitmişti,azmaya başladığını hissetmiştim. Canan da durumdan memnundu nasıl olsa saatlerce düzüşecekti.Ayrıca arkadaşının orgazm olmasını da çok istiyordu.Bu zevki o da tatmalıydı.Her şey ok    di.hadi ne bekliyoruz dedim zaman düzüşme zamanıdır. Önce gizem’in sütyenini ve külodunu nazik bir şekilde çıkardım haklı    olarak biraz korkuyordu.Külodunu ve sütyenini Canan’a verdim. gizem şimdi bir tanrıça gibi çırılçıplak yatakta uzanıyordu. Önü traşlıydı ve göğüsleri tıpkı canan’ın göğüsleri gibi küçüktü.Göğüs uçları çok tahrik ediciydi Ben de tabi ki bu tahriklere fazla gelemedim ve göğüs uçlarını dilim    ve dudaklarımla kavradım aynı zamanda ellerimle göğüslerini kavramıştım. Dil hareketlerimi hızlandırdım, dişlerimi de devreye sokarak göğüs uçlarını yumuşak bir şekilde dişliyordum. gizem kesik kesik inliyordu. Göğüslerinin üzerinde çalışırken sağ elimi mabedine götürdüm “ayyy…” diye bir ses çıktı gizem den, uyarılmaya    başlamıştı. Göğüslerinden aşağıya doğru dudaklarımla kaymaya başladım. Mabedine geldiğimde heyecandan tiriyordu.Bacaklarını iyice ayırdım ve dilimle kukusuna daldım.. Dilimle kilitorisine darbeler    indiriyordum. gizem zevkten kopuyordu. Bir süre sonra çığlıklar atarak boşaldı yüzüm gözüm gizem ‘in suyu içindeydi. Canan bile kopmuştu ben    gizem’in klitorisine dil darbeleri vururken o üç parmağını içine almıştı bile.Bende havaya girmiştim.Canan’a sakso çektirdikten sonra gizem’in içine yumuşak bir giriş yaptım.Içeriye iyice yerleştikten sonra makine düzeninde gizem’e girip çıkıyordum.Gizem kopmuştu “demir süpersin oğlum, doldur içimi bebeğim” diyip inip-çıkan kalçalarımı vahşice sıkıyordu.Birkaç git gel daha yaptıktan sonra sıra asıl olaya yani gizem’in arkasına gelmişti.Krem ve orta parmağımla gizem’i hazırladım. Dört ayak üstünde kurbanlık koyun gibi düzülmeyi bekliyordu.”bacaklarını birleştir güzelim böylelikle daha fazla zevk alırsın” dedim. Bacaklarını birleştirdi. Hop ben göt deliğine girdim. Çok dar olduğu için içinde fazla ilerleyemiyordum.”Acıyor demir, acıyor bebeğim” şeklinde kesik kesik sızlanıyordu gizem.”tamam bebeğim korkma sen penisime biraz daha krem sürdüm parmağımla da kremi deliğinin içinde gezdirdim. Artık her şey ok di.İkimiz de zevkten geberebilirdik. Nitekim de öyle oldu ve gizem’i uzun bir süre arkadan becerdim.Gizem böğüre böğüre boşaldı.Ben de artık dayanamayıp gizem’in lokum gibi kıçına boşaldım. Bizi izleyen canan mest olmuştu.”unutma demir, beni sabahın ilk ışıklarına kadar bağırta bağırta becereceksin.Acayip azdım yaa” “Tamam Canan’cım biraz    dinleneyim çok şiddetli boşaldım, sonra söz seni düzücem” “ iki dk demir” buna da şükür deyip kabul ettim.O gece sabah 6’ya kadar canan’ı değişik pozisyonlarda becerdim. Anal, oral, misyoner, ata binme, helikopter,roma gibi aklınıza gelebilecek her pozisyonda canan’ın içine    girip çıktım.Canan sex yaparken inanılmaz küfürlü konuşuyordu ve bu beni çok tahrik ediyordu.”dağıt götümü orospu çoçuğu, beni iyice sikemezsen seni ben sikerim sik kafalı, bana orospu gibi davran, o koca çükünle bütün deliklerimi doldur, senin orospun olayım” lafları hala kafamdan    çıkmıyor, bu satırları yazarken bile canan’ın becerilirken ki yüz ifadesini hatırlayıp müthiş tahrik oluyorum. Zavallı gizem ise hayatının orgazmını yaşamanın verdiği rahatlıkla çoktan uykuya dalmıştı.Canan’a bile tempo fazla gelmişti. İtiraf edeyim sabah olduğunda taşaklarımı hissetmiyordum. Üstümü giyinip, kızlara “bana yaşattığınız bu harika gece için çok teşekkür ederim.Ikinizde harikaydınız”notunu bıraktıktan sonra kitaplarımı almak için evimin yolunu tuttum.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s


%d blogcu bunu beğendi: